Huertos en Malilla

Correo enviado a la Concejalía de Medio Ambiente el 10 de abril de 2017 para que nos informen sobre los huertos urbanos en el Parque Sur:
“Hola ———.
Vienen vecinos y vecinas a la asociación preguntando por los huertos urbanos en Parque Sur en Malilla, dónde y cuándo apuntarse. ¿Podrías aclarármelo? Es que no sabemos nada de nada, ni a dónde remitirlos para que les informen.
Gracias—–.”

Respuesta de la Concejalía de Medio Ambiente el 12 de abril de 2017:
“Estimada—–.
Respecte a aquest tema hem d’esperar dues coses: per un costat la finalització de l’obra en Parc Sud Malilla i per altra la finalització de l’ordenança d’horts urbans, on es detallarà de quina manera es pot accedir per part d’entitats a la gestió d’horts municipals. En principi les entitats que estiguen interessades hauran de preparar un projecte de gestió. Espere que abans que estiguen els horts en condicions (tant aquests com els de Rambleta) estiga publicada l’ordenança per avançar el procés. Si necessites que t’explique alguna cosa més, ja em dius. Salutacions,”

Correo aclaratorio el 19 de abril de 2017:
“… Els projectes hauran de ser presentats per entitats que estiguen donades d’alta en el registre d’entitats i el projecte de gestió ja hauria de contemplar de quina manera es posa a disposició de persones particulars cada parcel•la, però mai va a fer-se de manera individual parcel•la a parcel•la…..

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.